1.

واکاوی هویت در شخصیت‌های نقش اول فیلم‌های کافه ترانزیت و روسری آبی با تأکید بر وحدت اضداد و تلفیق دو جنس متضاد

صفحه 1-18
وحیده استوار

2.

تحلیل گفتمان متون چندوجهی: بررسی موردی پوستر فیلم کوپال از دیدگاه دستور زبان بصری

صفحه 19-36
مریم زریابی؛ محمدامین صراحی

3.

بررسی برخی عوامل فرهنگی موثر بر انتخاب فرش دستبافت ایران در ژاپن

صفحه 37-60
مجید نیکویی؛ حسن شعبانی؛ یوسف صمدی بهرامی

4.

اقتباس در سینمای ایران بر اساس تابلوهای نگارگری: بررسی موردی فیلم شطرنج باد و تابلوی استنساخ اثر محمودخان ملک الشعراء

صفحه 61-80
حمیده متولی زاده؛ بهروز محمودی بختیاری

5.

موسیقی‌های ممنوعه درایران: عرصه تنش بین کمونیسم و امپریالیسم

صفحه 81-102
کیوان آقامحسنی

6.

بررسی نقش تکیه و ارتفاع صوت در تلفیق شعر و موسیقی

صفحه 103-120
محمدرضا زینعلی

7.

نشانه‌شناسی فیلم «اژدها وارد می‌شود»

صفحه 121-138
امیرحسین حجازی؛ پژمان دادخواه

8.

تصویرگری عجایب‌المخلوقات در پویانمایی با تکیه بر کتاب قزوینی (678 هـ.ق) و انیمیشن سندباد (1975م.)

صفحه 139-158
محمد زرین قلم؛ مونا امامی

9.

تحلیل دیوارنگاره‌های میدان ولی‌عصر(عج) با رویکرد جامعه‌شناسی هنری پی‌یر بوردیو

صفحه 159-176
سمیه رسولی‌پور؛ خشایار قاضی زاده

10.

بررسی‌ تطبیقی‌ مفهوم عشق‌ در «سوانح‌ العشاق» احمد غزالی‌ و فیلم‌ «در حال و هوای‌ عشق» وونگ‌ کار وای‌

صفحه 177-192
امیرعلی ثمن

11.

تطبیق تصویرآرایی معراج پیامبر (ص) در دیوارنگاره‌های بقاع گیلان و نسخه خمسه نظامی بر مبنای نظریه بیش‌متنیت ژرار ژنت

صفحه 193-216
مژگان قاسمی

12.

بررسی مفهوم هویتی و آرایه‌های فرهنگی کوبه‌های درهای همدان

صفحه 217-232
مژگان خاکپور؛ محمد پاشایی حاذق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب