1.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی

صفحه 1-21
علی صابری؛ قدرت الله باقری؛ حمید رضا یزدانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد حسین قربانی

2.

مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور

صفحه 23-39
مینا ملائی؛ لیلا بیرامی جغناب

3.

نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان

صفحه 10-20
سید حسین مرعشیان؛ امین خطیبی؛ اسماعیل ویسیا

4.

بازشناسی حوزه‌های امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 61-80
مرضیه لعل بیداری؛ ژاله معماری؛ مهسا سعادتی

5.

چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 82-95
محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد خبیری؛ مهدی آزادان

6.

اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس

صفحه 98-115
فاطمه دنکوب؛ اکرم اصفهانی‌نیا؛ ناصر بای؛ حبیب اصغر پور

7.

تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران

صفحه 118-128
عباس قشمی میمند؛ محمد پورکیانی؛ محمدمهدی رحمتی

8.

توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 130-141
مهدی رسولی؛ علیرضا الهی؛ محسن اسمعیلی

9.

بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت)

صفحه 41-50
مهرعلی همتی نژاد؛ احمد تاجی فایندری؛ کاظم هژبری؛ ابوذر سوری

10.

بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان

صفحه 160-174
رحیم رمضانی نژاد؛ محمدرضا برومند؛ سهیلا نتاج؛ محسن لقمانی

11.

طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر

صفحه 176-189
معصومه زارع؛ نوشین بنار؛ سید عماد حسینی

12.

ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان

صفحه 91-100
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب