فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1398). ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(2), 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری. "ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان". نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 2, 1398, 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1398). 'ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان', نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(2), pp. 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(2): 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.