فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1398). ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(2), 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
مسعود فریدونی; معصومه کلاته سیفری. "ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 2, 1398, 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. (1398). 'ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(2), pp. 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444
فریدونی, مسعود, کلاته سیفری, معصومه. ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(2): 91-100. doi: 10.22124/jsmd.1970.3444


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب