1.

چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای

صفحه 1-14
رسول نظری؛ سعید تابش

2.

شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران

صفحه 16-30
احمد محمودی؛ حبیب هنری؛ جلیل یونسی؛ جواد شهلایی

3.

شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

صفحه 32-46
سردار محمدی؛ عابد محمودیان

4.

ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD

صفحه 48-62
مریم طاهری کیا؛ رضا خورشیدی؛ حسین اکبری یزدی

5.

اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی

صفحه 51-60
سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان

6.

حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران

صفحه 86-101
شمس الدین رضایی؛ محسن اسمعیلی

7.

طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش

صفحه 64-83
عباس فرهمندمهر؛ فریده شریفی فر؛ رضا نیک بخش

8.

تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران

صفحه 104-117
راضیه عاشوری تسیه؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ منیژه صادقی

9.

بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی

صفحه 61-70
زهرا سادات میرزازاده؛ محمد کشتی دار؛ ابوالقاسم بزم آرا

10.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی ایران

صفحه 120-138
محمد جوادی‌پور؛ ناهید اتقیا؛ سمیه رهبری؛ حلیمه طایفی

11.

مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 71-80
سمیرا فیضی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید محمد حسین رضوی؛ رضا اندام

12.

رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS

صفحه 81-90
مریم یوسفی پاسکه؛ فرشاد تجاری؛ زینت نیک آئین


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.