صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. (1398). اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(1), 140-156. doi: 10.22124/jsmd.1970.3440
سعید صادقی بروجردی; عابد محمودیان. "اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 1, 1398, 140-156. doi: 10.22124/jsmd.1970.3440
صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. (1398). 'اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(1), pp. 140-156. doi: 10.22124/jsmd.1970.3440
صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(1): 140-156. doi: 10.22124/jsmd.1970.3440


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب