محمدی, سردار, محمودیان, عابد. (1398). شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(1), 32-46. doi: 10.22124/jsmd.1970.3437
سردار محمدی; عابد محمودیان. "شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 1, 1398, 32-46. doi: 10.22124/jsmd.1970.3437
محمدی, سردار, محمودیان, عابد. (1398). 'شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(1), pp. 32-46. doi: 10.22124/jsmd.1970.3437
محمدی, سردار, محمودیان, عابد. شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(1): 32-46. doi: 10.22124/jsmd.1970.3437


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب