1.

تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 2-13
عباس سبحانی؛ رضا اندام؛ حسن بحرالعلوم؛ رسول فرجی

2.

آینده‌پژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری

صفحه 16-29
بصیر عبدالصالحی؛ زهرا نوبخت رمضانی؛ فریبا محمدیان

3.

کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد)

صفحه 32-46
محمد حسین قربانی؛ حمید رضا صفری جعفرلو

4.

توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها

صفحه 1-10
زینب مندعلی زاده؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ حبیب هنری

5.

نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی

صفحه 62-75
شیرین احمدی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

6.

شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد

صفحه 78-96
احمد اسدی نیا؛ نوشین بنار؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد خبیری؛ شهرام شفیعی

7.

بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 98-109
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

8.

برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)

صفحه 112-127
شهرزاد نیری؛ وجیهه جوانی؛ حمید قاسمی

9.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی

صفحه 130-140
امین رضا بخشی چناری؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

10.

موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی

صفحه 142-160
سارا بوژمهرانی؛ سید محمد حسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

11.

مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان

صفحه 162-174
جواد ادبی فیروزجاه؛ حسین علی محمدی؛ عاطفه عادلی؛ هادی باقری

12.

مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی

صفحه 176-191
علیرضا خادم لو؛ مهدی طالب پور؛ محمد کشتی دار؛ وحید ساعت چیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب