ادبی فیروزجاه, جواد, علی محمدی, حسین, عادلی, عاطفه, باقری, هادی. (1400). مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(1), 162-174. doi: 10.22124/jsmd.2021.5061
جواد ادبی فیروزجاه; حسین علی محمدی; عاطفه عادلی; هادی باقری. "مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10, 1, 1400, 162-174. doi: 10.22124/jsmd.2021.5061
ادبی فیروزجاه, جواد, علی محمدی, حسین, عادلی, عاطفه, باقری, هادی. (1400). 'مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(1), pp. 162-174. doi: 10.22124/jsmd.2021.5061
ادبی فیروزجاه, جواد, علی محمدی, حسین, عادلی, عاطفه, باقری, هادی. مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1400; 10(1): 162-174. doi: 10.22124/jsmd.2021.5061


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب