نیری, شهرزاد, جوانی, وجیهه, قاسمی, حمید. (1400). برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(1), 112-127. doi: 10.22124/jsmd.2021.5049
شهرزاد نیری; وجیهه جوانی; حمید قاسمی. "برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10, 1, 1400, 112-127. doi: 10.22124/jsmd.2021.5049
نیری, شهرزاد, جوانی, وجیهه, قاسمی, حمید. (1400). 'برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(1), pp. 112-127. doi: 10.22124/jsmd.2021.5049
نیری, شهرزاد, جوانی, وجیهه, قاسمی, حمید. برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1400; 10(1): 112-127. doi: 10.22124/jsmd.2021.5049


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب