1.

تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران

صفحه 1-18
اکبر جابری؛ حسن اسدی دستجردی؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول

2.

مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان

صفحه 19-35
فرهاد نظری؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران

صفحه 36-50
مهرعلی همتی نژاد؛ محمدمهدی رحمتی؛ محمد صفرزاده

4.

بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی

صفحه 51-64
مرتضی رضائی صوفی؛ ابوالفضل فراهانی؛ جلال یاراحمدی

5.

حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله

صفحه 65-84
اسماعیل ملک اخلاق؛ محسن اکبری؛ سید حسن آل‌طه

6.

تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای

صفحه 85-102
یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ آذر کفاش‌پور

7.

شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP

صفحه 103-116
سید احمد نژاد سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ محسن ارسلان

8.

شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری

صفحه 117-136
لیلا شفایی؛ ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی

9.

طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات

صفحه 137-152
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ حبیب هنری

10.

مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت

صفحه 153-168
نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ حکیمه مهرعلی تبار

11.

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

صفحه 169-184
مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور

12.

مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال

صفحه 185-200
فرهاد فتحی؛ علیرضا الهی؛ مرجان صفاری

13.

مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)

صفحه 201-216
بهرام یوسفی؛ شیوا صفری تکیه

14.

بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان

صفحه 217-231
فریبا عسکریان؛ بهزاد اکبرزاده

15.

چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان

صفحه 233-244
یوسف یاوری؛ فریبا عسکریان؛ محمد خیری شجاعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب