عسکریان, فریبا, اکبرزاده, بهزاد. (1395). بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(1), 217-231.
فریبا عسکریان; بهزاد اکبرزاده. "بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5, 1, 1395, 217-231.
عسکریان, فریبا, اکبرزاده, بهزاد. (1395). 'بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(1), pp. 217-231.
عسکریان, فریبا, اکبرزاده, بهزاد. بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1395; 5(1): 217-231.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب