یوسفی, بهرام, صفری تکیه, شیوا. (1395). مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(1), 201-216.
بهرام یوسفی; شیوا صفری تکیه. "مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5, 1, 1395, 201-216.
یوسفی, بهرام, صفری تکیه, شیوا. (1395). 'مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(1), pp. 201-216.
یوسفی, بهرام, صفری تکیه, شیوا. مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1395; 5(1): 201-216.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب