کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 11

1

ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 6، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 190-204
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

2

بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان)

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 2، شماره 1، بهار 1392، صفحه 65-83
محمد رحیم رمضانیان؛ رسول فرجی؛ فرهاد خوشنویس؛ کاظم دانش ثانی

3

تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 6، شماره 2، پاییز 1396، صفحه 47-69
محمود فاضل بخششی؛ نجف آقایی؛ حسین ا کبری یزدی

4

تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 7، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 58-68
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

5

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 5، شماره 1، بهار 1395، صفحه 169-184
مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور

6

رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 5، شماره 2، پاییز 1395، صفحه 231-245
فاطمه کریمی؛ پریوش نوربخش

7

رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 3، شماره 2، پاییز 1393، صفحه 77-90
اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب

8

طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 5، شماره 1، بهار 1395، صفحه 137-152
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ حبیب هنری

9

طراحی مدل رضایت‌ شرکت‌کنندگان در ایستگاه‌های تندرستی پارک‌های شهر تهران

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 4، شماره 2، پاییز 1394، صفحه 42-56
حمیدرضا گوهر رستمی؛ سید مرتضی عظیم زاده

10

مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 113-130
مهرعلی همتی نژاد؛ محمدحسن قلی زاده؛ سپیده شبانی

11

مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت

مدیریت و توسعه ورزش
دوره 5، شماره 1، بهار 1395، صفحه 153-168
نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ حکیمه مهرعلی تبار



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.