1.

ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 6، شماره 1، مرداد 1396، صفحه 190-204
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

2.

بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 65-83
محمد رحیم رمضانیان؛ رسول فرجی؛ فرهاد خوشنویس؛ کاظم دانش ثانی

3.

تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 102-120
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی؛ فرزاد امیری

4.

تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال

دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 47-69
محمود فاضل بخششی؛ نجف آقایی؛ حسین ا کبری یزدی

5.

تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 58-68
مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

6.

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 169-184
مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور

7.

رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 231-245
فاطمه کریمی؛ پریوش نوربخش

8.

رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 77-90
اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب

9.

شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 192-204
مرضیه پارسااصل؛ سید رضا حسینی نیا؛ رضا اندام

10.

طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 137-152
محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ حبیب هنری

11.

طراحی مدل رضایت‌ شرکت‌کنندگان در ایستگاه‌های تندرستی پارک‌های شهر تهران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 42-56
حمیدرضا گوهر رستمی؛ سید مرتضی عظیم زاده

12.

مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 113-130
مهرعلی همتی نژاد؛ محمدحسن قلی زاده؛ سپیده شبانی

13.

مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 153-168
نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ حکیمه مهرعلی تبار



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب