کریمی, فاطمه, نوربخش, پریوش. (1395). رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(2), 231-245.
فاطمه کریمی; پریوش نوربخش. "رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5, 2, 1395, 231-245.
کریمی, فاطمه, نوربخش, پریوش. (1395). 'رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 5(2), pp. 231-245.
کریمی, فاطمه, نوربخش, پریوش. رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1395; 5(2): 231-245.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب