- اصفهانی، نوشین؛ گودرزی، محمود؛ اسدی، حسن؛ سجادی، نصراله؛ اسمیت، استیفن. (1388). «تحلیل عوامل موثر بر توسعه جهانگردی ورزشی داخلی ایران»، نشریه مدیریت ورزشی «حرکت»، شماره 1. ص: 159-175.
- الهی، علیرضا؛ رسولی، سیدمهدی؛ ساعتچیان، وحید (1391). «تحلیل وضعیت تعادل رقابتی لیگ حرفهای فوتبال ایران»، دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال دوم، شماره 4، ص: 135-148.
- خطیبزاده، مهدی (1390). «ارتباط ادارک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی و ارائۀ الگو»، پایاننامۀ کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس، ص: 42.
- خطیبزاده، مهدی؛ کوزهچیان، هاشم؛ هنرور، افشار (1392). «نقش کیفیت خدمات گردشگری ورزشی در تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی»، نشریه مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 17، ص: 191-206.
- رضوی، محمدحسین؛ حسینی، سیدعماد؛ سلیمانی، معصومه (1391). «بررسی ابعاد زیباییشناختی در گرایش مشتریان به اماکن ورزشی»، پژوهشنامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال هشتم، شماره شانزدهم، ص: 15-34.
- ساعتچیان، وحید؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل، الهی، علیرضا (1392). «مقایسه انگیزههای وفاداری، سابقه حمایت و میزان حضور هواداران باشگاههای پر طرفدار لیگ حرفهای فوتبال ایران»، دو فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال سوم، شماره 6، ص: 123-135.
- کرانیان، فاطمه؛ دانشمندی، حسن؛ همتینژاد، مهرعلی؛ رهنما، نادر (1392). «مطالعۀ هزینههای مالی آسیب در اندامهای مختلف فوتبالیستهای لیگ برتر ایران»، نشریه طب ورزشی، شمارۀ 10، ص: 69-87.
- کوزهچیان، هاشم؛ خطیبزاده، مهدی؛ هنرور، افشار (1390). «نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی»، نشریه پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول، شماره دوم، ص: 19-32.
- مرادی چالشتری، جواد؛ مرادی، محمدرضا؛ نوروزیان قهفرخی، سهیلا؛ جعفری، اکرم (1392). «بررسی موانع اقتصادی اثرگذار بر جذب سرمایهگذاری خارجی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران»، نشریه مدیریت ورزشی، شمارۀ 17، ص: 129-147.
- هومن، حیدرعلی. (1388). «مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل»، تهران، انتشارات سمت، چاپ سوم، ص: 22.
- Bernthal, M. J., & Graham, P. J. (2003). “The effect of sport setting on fan attendance motivation: The case of minor league vs. collegiate baseball”. Journal of Sport Behavior, 26(3), 223-239.
- Brady, M. K., & Cronin, J. J. (2001). “Some new thoughts on conceptualizing perceived service quality: A hierarchical approach”. Journal of Marketing, 65(July 2001), 34- 49.
- Chelladurai, P., & Chang, K. (2000). “Targets and standards of quality in sport services”. Sport Management Review, 3, 1-22.
- Crompton, J. L. (2004). “Beyond economic impact: An alternative rationale for the public subsidy of major league sports facilities”. Journal of Sport Management, 18, 40- 58.
- Greenwell, T. C., Fink, J., & Pastore, D. (2002). “Assessing the influence of the physical sports facility on customer satisfaction within the context of the service experience”. Sport Management Review, 5, 129-148.
- Hall, J., O Mahony, B., Vieceli, J. (2010). “An empirical model of attendance factors at sport sporting events”, International Journal of Hospitality Management, 29, 328-334.
- Hill Brad, Green B. Christine (2012). “Repeat participation as a function of program attractiveness, socializing opportunities, loyalty and the sportscape across three sport facility contexts”, Journal of Sport Management Review, 15, P: 485–499.
- Hinch, T., & Higham, J. (Eds.). (2004). “Sport tourism development”. Tonawanda, NY: Channel View Publications. P: 136 & 178
- Howat Gary, Assaker Guy (2013). “The hierarchical effects of perceived quality on perceived value, satisfaction, and loyalty: Empirical results from public, outdoor aquatic centres in Australia”, Journal of Sport Management Review, 16, 268–284.
- Kim, N.; Chalip, L. (2004). "Why travel to the FIFA World Cup? Effects of motives, background, interest and constraints." Tourism Management, 25, pp. 695–707.
- Kim, Hyun-Duck, LaVetter, David, & Lee, Jeoung-Hak. (2006). “The Influence of Service Quality Factors on Customer Satisfaction and Repurchase Intention in the Korean Professional Basketball League”, International Journal of Applied Sports Sciences, 18(1), 39-58.
- Lee, J. H., Kim, H. D., Ko, Y. J., Sagas, M. (2011). “The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy”, Sport Management Review 14, 54-63.
- Shonk, D. J. (2006). “Perceptions of service quality, satisfaction and the intent to return among tourists attending a sporting event”. Doctoral dissertation, The Ohio University, US. P: 21.
- Smith, Aaron C.T. (2008). “Introduction to Sport Marketing”, Elsevier Ltd. P: 41.
- Tabassum, A., Rahman, T., Jahan, K. (2012). “Assessment of Service Quality in Tourist Hotels of Cox’s Bazaar in Terms of Demographic Characteristics of Tourists”, World Journal of Social Sciences, (2) 4, 44 – 64.
- Tergozlou, M., Papadopoulos, P., Koronas, V., Matsaridis, A. (2012). “Quality assessment of private fitness centers in eastern Thessaloniki”, Journal of Studies in Physical Culture and Tourism, 19, ( 4) , 196-200
- Theodorakis Nicholas D., Alexandris Kostas, Tsigilis Nikolaos, Karvounis Serafim (2013), “Predicting spectators’ behavioural intentions in professional football: The role of satisfaction and service quality”, Journal of Sport Management Review, 16, 85–96.
- Turco, D. M., Riley, R., & Swart, K. (2002). “Sport Tourism”. Morgantown, WV: Fitness Information Technology Inc.
- Yamaguchi, Y. (2002). “Sport tourism, sport volunteer and sport for all” Journal of Asian Sport For All , 1, 29-36.
- Yoshida, M., & James, J. (2010). “Customer satisfaction with game and service experience: Antecedents and consequences”, Journal of Sport Management, 24, 338–361.
|