- ابراهیمزاده، عیسی؛ رحیمی، دانا؛ زهرایی، اکبر (1390). گردشگری ورزشی و مکان گزینی بهینه فضایی – مکانی آن با تاکید بر استفاده از تابش خورشید مطالعه موردی کوههای پرآو– بیستون کرمانشاه، مجله پژوهش و برنامه ریزی شهری، سال دوم، شماره هفتم، صص 111-126.
- احسانی، محمد؛ هنرور، افشار؛ افتخاری، رکنالدین؛ هنری، حبیب؛ جردن، فیونا (1389). تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزش در کشور، نشریه مدیریت ورزشی حرکت، شماره 4، صص 5- 25.
- بلالی، مریم؛ معین فرد، محمد رضا؛ حامدی نیا، محمد رضا؛ امیر احمدی،ابولقاسم (1391). بررسی دیدگاه مدیران و کارشناسان در مورد توسعه صنعت گردشگری ورزشی در استان خراسان رضوی، نشریه مدیریت ورزشی حرکت، شماره 13، صص 185-202.
- صالحی کرآبادی، سجاد؛ رضایی دیزگاه، مراد؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا (1389). مطالعه کیفیت خدمات و رضایت مراجعه کنندگان در سازمانهای دولتی (مطالعه موردی استان گیلان)، دو ماهنامه توسعه انسانی پلیس، سال هفتم، شماره 33، صص 61- 86.
- علامه، محسن؛ نکتهدان، ایمانه (1389). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتلهای چهار و پنج ستاره اصفهان)، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره 2، شماره 5، ص 109-124.
- کوزهچیان، هاشم؛ خطیبزاده، مهدی؛ هنرور، افشار (1390). نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی، نشریه پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی، سال اول، شماره 2، صص 19- 42.
- موسوی گیلانی، سید رضا؛ اسدی، حسن؛ سجادی، نصراله (1391). بخشبندی بازار گردشگری ورزشی ایران برای گردشگران خارجی و ارائهی مدل بازار هدف، نشریه مدیریت ورزشی حرکت، شماره 12، صص 37-59.
- هنرور، افشار (1383). عوامل موثر بر توسعه گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی در کشور از دیگاه مدیران و دست اندکاران ورزشی و مدیران گردشگری، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت معلم تهران.
- هنرور، افشار (1388). طراحی الگوی بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس.
- هومن، حیدرعلی (1388). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، تهران، انتشارات سمت، چاپ سوم.
- Baker, D. A., & Crompton, J. L. (2000). Quality, satisfaction and behavioral intentions. Annals of Tourism Research, 27(3): 785–804.
- Campo-Martinez Sara, Garau-Vadell Joan B., Martinez-Ruiz Maria Pilar. (2010). Factors influencing repeat visits to a destination: The influence of group composition. Tourism Management 31: 862–870.
- Chen, C. M., Lee, H. T., Chen, S. H., Huang, T. H. (2011). Tourist behavioral intention to service quality and customer satisfaction in Kinmen National Park, Taiwan. International Journal of Tourism Research, 13: 416-432.
- Chen, C.-F., & Tsai, D. (2007). How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions?. Tourism Management, 28: 1115–1122.
- Chen, Yu-Fen; Mo, Huai-en. (2012). Attendees' perspectives on the service quality of an exhibition organizer: A case study of a tourism exhibition. Journal of Tourism Management Perspectives, 1: 28–33.
- Chi, C. G.-Q., & Qu, H. (2008). Examining structural relationship of destination image, tourist satisfaction and destination loyalty: an integrated approach. Tourism Management, 29: 624–636.
- Cole, S. T., & Illum, S. F. (2006). Examining the mediating role of festival visitors’ satisfaction in the relationship between service quality and behavioral intentions. Journal of Vacation Marketing, 12(2): 160–173.
- Cronin, J. J., Brady, M. K., & Hult, G. T. M. (2000). Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions inservice environments. Journal of Retailing, 76: 193–218.
- Cronin, J. J., & Taylor, S. A. (1992). Measuring service quality: Are examination and extension. Journal of Marketing, 56(3): 55–68.
- De Knop, P. & Standeven, J. (1998). Sport tourism: a new area of sport management. European Journal for Sport Management, 5 (1): 30-45.
- Lee, M.S., San, Y.H., & Hsu, Y.R. (2011). A study of the key success factors of the ecotourism industry in Taiwan. African Journal of Business Management, 5(2): 627–640.
- Lee, S. Y., Petrick, J. F., & Crompton, J. (2007). The roles of quality and intermediary constructs in determining festival attendees’ behavioral intention. Journal of Travel Research, 45(4): 402–412.
- Kaplanidou, K., & Gibson, H. J. (2010). Predicting behavioral intentions of active event sport tourists: The case of a small-scalle recurring sports event. Journal of Sport & Tourism, 15: 163–179.
- Kim, Yu Kyung., Lee, Kyung Ryong. (2011). Customer satisfaction using low cost carrier. Journal of Tourism Management, 32: 235-24.
- Rahman H.M. Tuihedur and Shil Shrabanti Rani. (2012). Measuring service satisfaction of young tourists: a case study of Lawachara National Park, Bangladesh. International Journal of Tourism and Hospitality Research, 23(2): 196–206.
- Shonk, Dvid J., Chelladurai, Packianathan. (2008). Service Quality, Satisfaction, and Intent to Return in Event Sport Tourism. Journal of Sport Management, 22: 587-602.
- Shonk David J., Greenwell T. Christopher, Bravo Gonzal, Won Doyeon. (2012). Site Selection, Satisfaction, and Intent to Return: An Exploratory Study of the Perceptions of Rights Holders of Small-Scale Sporting Events, Journal of Convention & Event Tourism, 13: 1–15.
- Smith, Aaron C.T. (2008). Introduction to Sport Marketing, Elsevier Ltd.
- Theodorakis, N. D., & Alexandris, K. (2008). Can service quality predict spectators’ behavioral intentions in professional football?. Journal of Managing Leisure, 13: 162–178.
- Theodorakis Nicholas D., Alexandris Kostas, Tsigilis Nikolaos, Karvounis Serafim (2012). Predicting spectators’ behavioral intentions in professional football: The role of satisfaction and service quality. journal of Sport management review.
- Tsuji, Y., Bennett, G., & Zhang, J. (2007). Consumer satisfaction with an action sports event. Journal of Sport Marketing Quarterly, 16: 199–208.
- Yoon, Y., & Uysal, M. (2005). An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model. Tourism Management, 26: 45–56.
- Zabkar Vesna, Makovec Brencic Maja, Dmitrovic Tanja. (2010). Modelling perceived quality, visitor satisfaction and behavioral intentions at the destination level. Journal of Tourism Management, 31: 537–546.
- Yamaguchi, Y. (2002). Sport tourism, sport volunteer and sport for all. Journal of Asian Sport for All, 1: 29-36.
- Yuan, J., Jang, SC. (2008). The effect of quality and satisfaction on awareness and behavioral intention: exploring the role of a wine festival. Journal of Travel research 46 (3): 279-288.
- Zeithaml, V.A., Berry, L.L., & Parasuraman, A. (1996). The behavioral consequences of service quality. Journal of Marketing, 60: 31–46.
|