1.

اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 73-86
فاطمه عبدوی؛ زهرا عبدالعلی نژاد

2.

بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 98-109
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

3.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

4.

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

5.

مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 201-216
بهرام یوسفی؛ شیوا صفری تکیه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب