صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین. (1397). تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), 37-51. doi: 10.22124/jsmd.2018.3217
سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری. "تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 2, 1397, 37-51. doi: 10.22124/jsmd.2018.3217
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین. (1397). 'تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), pp. 37-51. doi: 10.22124/jsmd.2018.3217
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین. تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(2): 37-51. doi: 10.22124/jsmd.2018.3217


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب