نظری ترشیزی, احمد, بنسبردی, علی, معین فرد, محمدرضا. (1399). تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(3), 18-33. doi: 10.22124/jsmd.2020.4507
احمد نظری ترشیزی; علی بنسبردی; محمدرضا معین فرد. "تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9, 3, 1399, 18-33. doi: 10.22124/jsmd.2020.4507
نظری ترشیزی, احمد, بنسبردی, علی, معین فرد, محمدرضا. (1399). 'تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(3), pp. 18-33. doi: 10.22124/jsmd.2020.4507
نظری ترشیزی, احمد, بنسبردی, علی, معین فرد, محمدرضا. تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1399; 9(3): 18-33. doi: 10.22124/jsmd.2020.4507


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب