1.

تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد

صفحه 2-15
سارا جورکش؛ رسول نظری

2.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

3.

تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS

صفحه 36-51
سید بهادر زکی زاده؛ مهدی کهندل

4.

تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش

صفحه 53-70
فرشته ادیب روشن؛ حسین پیمانی زاد؛ مهدی طالب پور؛ علی اصغر پورعزت

5.

سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی

صفحه 72-92
محمد رضا فتحی؛ محمد حسین ملکی؛ علی صابری؛ عاطفه زندآگاهی

6.

طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران

صفحه 184-197
محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رحیم خسرومنش؛ آمنه اسدالهی؛ علی تلخابی

7.

نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی

صفحه 94-106
ولی ناصری پلنگرد؛ شهاب بهرامی؛ شیرین زردشتیان؛ بهرام یوسفی

8.

مسئولیت اجتماعی فوتبال

صفحه 108-124
مریم نیازی تبار؛ رضا اندام؛ حسن بحرالعلوم؛ ژاله معماری؛ عباس رضایی پندری

9.

تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی

صفحه 126-137
جعفر گنج خانلو؛ فریبا عسکریان؛ فرامرز طهماسبی

10.

شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی

صفحه 140-155
سردار محمدی؛ محمد سلطان حسینی؛ مجتبی قاسمی سیانی

11.

نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش

صفحه 158-171
محسن طیبی؛ امیر حسام رحیمی؛ میرحسن سیدعامری

12.

تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج

صفحه 174-182
ابوالفضل بجانی؛ احسان قائم مقامی؛ سارا کشکر؛ مازیار کلاشی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب