عبدوی, فاطمه, عبدالعلی نژاد, زهرا. (1397). اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), 73-86. doi: 10.22124/jsmd.2018.3220
فاطمه عبدوی; زهرا عبدالعلی نژاد. "اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 2, 1397, 73-86. doi: 10.22124/jsmd.2018.3220
عبدوی, فاطمه, عبدالعلی نژاد, زهرا. (1397). 'اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), pp. 73-86. doi: 10.22124/jsmd.2018.3220
عبدوی, فاطمه, عبدالعلی نژاد, زهرا. اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(2): 73-86. doi: 10.22124/jsmd.2018.3220


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب