1.

شناسایی وتحلیل مهم‌ترین شاخص‌های برانگیزاننده هزینه‌کرد ورزشی(زمان و پول)

صفحه 1-28
نگین احمدی؛ میرحسن سیدعامری

2.

رویدادهای ویژه ورزشی به عنوان ابزاری برای پارادیپلماسی مناطق مرزی استان کرمانشاه

صفحه 30-62
ساحل قادری؛ مینا ملائی؛ رضا سیمبر؛ صادق فتاحی

3.

نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد

صفحه 63-83
امیر علی رهنما؛ علی صابری؛ حمید رضا ایرانی

4.

تعامل ورزش‌های الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی

صفحه 85-110
زهرا عسگری گندمانی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی؛ علی مطیع نصرآبادی

5.

شناسایی و تحلیل کلان روندهای مؤثر بر شایستگی مدیران ورزشی با مدیریت کلاس جهانی در صنعت ورزش ایران با رویکرد آینده پژوهی

صفحه 111-143
سید محمد حسین رضوی؛ محسن طاهری؛ فروغ محمدی

6.

شناسایی موانع راه‌اندازی استارت‌تاپ‌های ورزشی و ارائه راهکار (مطالعه موردی: استان همدان)

صفحه 144-169
محمد رضا عظیمی؛ زینب مندعلی زاده؛ کریم زهره وندیان

7.

طراحی مدل نقش ورزش در صلح جهانی

صفحه 170-191
محمد همتی نژاد طولی؛ شهرام شفیعی؛ مهرعلی همتی نژاد؛ زهرا تسلیمی

8.

تدوین نقشه استراتژیک توسعه ورزش های آبی و ساحلی ایران با تلفیق تکنیک های BSC و ISM

صفحه 192-211
سمیه عمادی؛ مهدی رستگاری

9.

تحلیل ساختار، محتوا و فرآیند سازمان های ورزشی با تمرکز بر استعاره دوچرخه

صفحه 212-229
محمد جواد ضیاء؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمد ابراهیم رزاقی

10.

طراحی الگوی شایستگی مدیران ورزشی وزارت ورزش و جوانان از دیدگاه خبرگان و مدیران ورزشی

صفحه 230-252
سیدغلامرضا رضوی؛ محمد نیک روان؛ سید عماد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب