رهنما, امیر علی, صابری, علی, ایرانی, حمید رضا. (1402). نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12(3), 63-83. doi: 10.22124/jsmd.2024.19333.2544
امیر علی رهنما; علی صابری; حمید رضا ایرانی. "نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12, 3, 1402, 63-83. doi: 10.22124/jsmd.2024.19333.2544
رهنما, امیر علی, صابری, علی, ایرانی, حمید رضا. (1402). 'نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12(3), pp. 63-83. doi: 10.22124/jsmd.2024.19333.2544
رهنما, امیر علی, صابری, علی, ایرانی, حمید رضا. نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1402; 12(3): 63-83. doi: 10.22124/jsmd.2024.19333.2544


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب