1.

شناسایی و تحلیل موانع و فرصت‌ های بهره‌برداری از منابع انرژی تجدیدپذیر در استادیوم‌های فوتبال ایران

صفحه 1-27
سارا کشکر

2.

طراحی الگوی توسعه حقوقی ورزش ایران

صفحه 29-53
ابوذر سوری؛ مهرعلی همتی نژاد؛ نوشین بنار

3.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

صفحه 54-76
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

4.

مدل رسانه‏ های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی

صفحه 77-98
جلیل پورزرنگار؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ حسین رجبی نوش آبادی

5.

ارائه مدل تحقق شهرهای فعال و دوستدار ورزش با تاکید بر سیاستگذاری باز مدیریت شهری در ایران براساس مدل پارادایمی

صفحه 99-118
محمدرضا فروحی تملی؛ مهرداد محرم زاده؛ مسعود ایمان زاده؛ سیمین اسگندری دستگیری

6.

مرحله ای بنیادی در نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت: " احساس نیاز"

صفحه 119-142
امیر حسام رحیمی؛ احمدعلی آصفی

7.

نقش توسعه گردشگری ورزشی بر اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان علوم ورزشی

صفحه 143-162
محسن ابوالقاسم پور؛ رضا صابونچی؛ عباس شعبانی

8.

تبیین ورزش زورخانه‌ای از منظر نظریه سلامت اجتماعی کییز

صفحه 165-182
احمد موتاب؛ وجیهه جوانی؛ ابوعلی ودادهیر

9.

چارچوب راهبردهای کلان دیپلماسی اقتصادی در ورزش کشور

صفحه 187-209
علیرضا زارع؛ بهزاد ایزدی؛ دنی راشر؛ جیف دیکسون

10.

بررسی سناریوحضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال بر توسعه اقتصاد لیگ با تکنیک پویا سازی سیستمی

صفحه 210-227
اکرم قبادی یگانه؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی؛ فرزاد امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب