صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. (1402). اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12(2), 54-76. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری; سالار فاتحی. "اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12, 2, 1402, 54-76. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. (1402). 'اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 12(2), pp. 54-76. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1402; 12(2): 54-76. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب