1.

طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL

صفحه 1-22
علیرضا صفر علیزاده؛ رضا نیکبخش؛ اکبر افرینش خاکی

2.

تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامه‌های استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان

صفحه 24-39
عباس ناطق نوری؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان

3.

بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران

صفحه 42-61
سجاد طاهرخانی؛ شهرام شفیعی

4.

تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی

صفحه 64-79
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

صفحه 82-100
حسین زکی زاده؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

6.

شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی

صفحه 102-120
علی اکبر آقائی؛ حسن بحرالعلوم؛ رضا اندام

7.

شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه

صفحه 122-139
زینب مندعلی زاده؛ کریم زهره وندیان

8.

نقش استراتژی‌های درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایسته‌سالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

صفحه 142-161
شهرام نظری؛ احمد محمودی؛ محسن شاه حسینی

9.

شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی

صفحه 164-188
فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی؛ حسن فارسیجانی

10.

عوامل بروز فساد در فوتبال ایران

صفحه 190-204
ابوالفضل درویشی؛ آرمان طاهری؛ مرتضی دوستی

11.

طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی)

صفحه 206-221
محسن اسمعیلی؛ طهماسب شیروانی؛ مصطفی افشاری؛ شمس الدین رضایی

12.

ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور

صفحه 41-50
مهران سرداری؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب