1.

بررسی نقش عرضه داشت های ورزشی بومی محلی در توسعه گردشگری استان گیلان بر اساس مدل تلفیقی A’WOT

صفحه 1-20
حمیده بیگی

2.

ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگ‌سازی رفتار هواداری در استادیوم‌های فوتبال ایران

صفحه 22-38
میثاق حسینی کشتان؛ مهدی تقی زاده؛ شهرام عبدی

3.

نقش ورزش در تحقق ارزش‌های استراتژیک اسلامی

صفحه 40-54
محمد گلچین؛ مرتضی رضایی صوفی؛ لقمان کشاورز

4.

طراحی مدل سیستم توسعه استعداد‌ ورزشی در ایران

صفحه 56-73
مریم رهبر؛ فریبا عسکریان؛ حسین راغفر؛ مرجان صفاری

5.

برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی

صفحه 76-86
سید عبدالمجید جلائی؛ محمد حسین امجدی

6.

طراحی مدل قیمت‌شکنی و راهبرد ضد قیمت‌شکنی در بازار ورزش ایران

صفحه 88-101
رحمان محمدی؛ شهاب بهرامی؛ حسین عیدی

7.

بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیوم‌های فوتبال ایران

صفحه 102-122
حمیدرضا گوهررستمی؛ مهدی محمدزادگان؛ سمانه نظری

8.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی

صفحه 124-139
پورشات جعفری؛ علی فهیمی نژاد؛ باقر مرسل؛ سید مصطفی طیبی ثانی

9.

طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 142-163
پوریا عنایتی؛ سعید تابش؛ حسین زارعیان

10.

تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاه‌های ورزشی

صفحه 164-179
ناهیده جباری کوچمشکی؛ سید مهدی آقاپور؛ رحیم رمضانی نژاد

11.

خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی

صفحه 182-197
محمدرضا برومند؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

12.

مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استان‌های شمال غرب کشور

صفحه 41-50
داود صالح نیا؛ میرحسن سیدعامری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب