برومند, محمدرضا, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. (1400). خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(2), 182-197. doi: 10.22124/jsmd.2021.5053
محمدرضا برومند; محمد پورکیانی; علی افروزه. "خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10, 2, 1400, 182-197. doi: 10.22124/jsmd.2021.5053
برومند, محمدرضا, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. (1400). 'خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(2), pp. 182-197. doi: 10.22124/jsmd.2021.5053
برومند, محمدرضا, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1400; 10(2): 182-197. doi: 10.22124/jsmd.2021.5053


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب