1.

تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده

صفحه 2-15
محمد مازیاری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران

صفحه 18-34
علی محسنی فر؛ مرتضی دوستی؛ سعید تابش

3.

برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه

صفحه 36-50
مینا ملائی؛ سمانه نظری؛ محمد صادق وقار؛ حکیمه افروزه

4.

تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی

صفحه 52-68
شهاب حسیبی؛ وحید شجاعی

5.

بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود

صفحه 70-82
محمد علی صاحبکاران؛ رحیم رمضانی نژاد؛ احمد میر محمدتبار؛ معصومه خسروی

6.

آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416

صفحه 84-99
افشین ملایی سفیددشتی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی؛ محمد مهدی ذوالفقارزاده

7.

تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران

صفحه 102-120
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی؛ فرزاد امیری

8.

تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 122-138
حسین اکبری یزدی؛ حمید رودباری؛ سلیمان عبدالهی

9.

اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی

صفحه 140-153
محمد حسین قربانی؛ حمید رضا صفری جعفرلو؛ حسین زارعیان

10.

طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی)

صفحه 156-173
مهران نصیری؛ صلاح دستوم

11.

تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی

صفحه 176-191
فاطمه اصغری؛ علی محمد صفانیا؛ حبیب هنری؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ حسین پورسلطانی

12.

بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور

صفحه 121-130
حمیدرضا گوهررستمی؛ جواد حاجی آقاپور؛ شهرام شفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب