اکبری یزدی, حسین, رودباری, حمید, عبدالهی, سلیمان. (1399). تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(2), 122-138. doi: 10.22124/jsmd.2020.4390
حسین اکبری یزدی; حمید رودباری; سلیمان عبدالهی. "تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9, 2, 1399, 122-138. doi: 10.22124/jsmd.2020.4390
اکبری یزدی, حسین, رودباری, حمید, عبدالهی, سلیمان. (1399). 'تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(2), pp. 122-138. doi: 10.22124/jsmd.2020.4390
اکبری یزدی, حسین, رودباری, حمید, عبدالهی, سلیمان. تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1399; 9(2): 122-138. doi: 10.22124/jsmd.2020.4390


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب