مازیاری, محمد, حمیدی, مهرزاد, خبیری, محمد, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(2), 2-15. doi: 10.22124/jsmd.2020.4368
محمد مازیاری; مهرزاد حمیدی; محمد خبیری; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9, 2, 1399, 2-15. doi: 10.22124/jsmd.2020.4368
مازیاری, محمد, حمیدی, مهرزاد, خبیری, محمد, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1399). 'تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(2), pp. 2-15. doi: 10.22124/jsmd.2020.4368
مازیاری, محمد, حمیدی, مهرزاد, خبیری, محمد, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1399; 9(2): 2-15. doi: 10.22124/jsmd.2020.4368


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب