1.

ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز)

صفحه 2-22
سعید تابش؛ میثم نوری خان یوردی؛ مرتضی دوستی؛ حمید گنجائیان

2.

ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی

صفحه 24-41
موسی جلیلی؛ مهرعلی همتی نژاد طولی؛ مهدی نادری نسب

3.

تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری

صفحه 44-59
رقیه سرلاب؛ فریبا عسکریان؛ حسین اصغرپور

4.

طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)

صفحه 62-78
طهماسب شیروانی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

5.

رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها

صفحه 80-94
حمزه امین طهماسبی؛ حسین نصیرزاده

6.

تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل

صفحه 1-10
مهرداد نمازی؛ مسعود ایمان زاده؛ مهرداد محرم زاده

7.

نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران

صفحه 110-124
وحید حاجی حیدری؛ رسول نظری؛ ایمان یاستانی فر

8.

ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA)

صفحه 128-148
خاطره کرمی؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی

9.

بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار

صفحه 150-170
حوریه دهقان پوری؛ سید محمد کاشف؛ محمدرسول خدادای

10.

آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال

صفحه 172-185
شهناز بینا؛ علیرضا الهی؛ مرجان صفاری

11.

تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

صفحه 188-204
زیبا مقدسی؛ مجبوب شیخعلی زاده؛ رسول فرجی

12.

بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال

صفحه 206-221
مجتبی رجبی؛ مهدی طالب پور؛ زاهد قادری؛ حسن اسدی دستجردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب