بینا, شهناز, الهی, علیرضا, صفاری, مرجان. (1399). آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(1), 172-185. doi: 10.22124/jsmd.2020.4111
شهناز بینا; علیرضا الهی; مرجان صفاری. "آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9, 1, 1399, 172-185. doi: 10.22124/jsmd.2020.4111
بینا, شهناز, الهی, علیرضا, صفاری, مرجان. (1399). 'آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 9(1), pp. 172-185. doi: 10.22124/jsmd.2020.4111
بینا, شهناز, الهی, علیرضا, صفاری, مرجان. آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1399; 9(1): 172-185. doi: 10.22124/jsmd.2020.4111


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب