1.

راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران

صفحه 1-17
محمدرضا معین فرد؛ پروین شوشی نسب؛ انوشیروان کاظم‌نژاد

2.

مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفه‌ای ایران

صفحه 19-31
محمد احسانی؛ رحیم رمضانی‌نژاد؛ فریبا عسکریان؛ مهدی آزادان

3.

نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی

صفحه 33-47
افشار هنرور؛ مهدی خطیب‌زاده

4.

بررسی تداوم قهرمانی مدال‌آوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگ‌سالان از دیدگاه مدیران و مربیان

صفحه 49-61
عباس خدایاری؛ حمید قاسمی؛ مهدی بابایی جعفری؛ بهمن عسگری؛ علی بابایی جعفری

5.

تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 63-75
مهدی عمادی؛ مهتاب ناصح

6.

رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

صفحه 77-90
اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب

7.

رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان

صفحه 91-104
جواد حسین پور؛ سید عماد حسینی؛ مرتضی دوستی

8.

تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعه‌یافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان)

صفحه 105-128
اسماعیل ملک‌اخلاق؛ ناهید درستکار احمدی؛ مهران مهدی‌زاده؛ ناصر اخوان توکلی

9.

بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان)

صفحه 129-150
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی یاراحمدی؛ عاطفه کاشی‌پزان جوان؛ علی ناصری

10.

بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان

صفحه 151-165
علی محمد صفانیا؛ نوشین بنار؛ میترا پورسهراب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب