1.

برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 112-127
شهرزاد نیری؛ وجیهه جوانی؛ حمید قاسمی

2.

شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 32-46
سردار محمدی؛ عابد محمودیان

3.

مدل ساختاری-تفسیری انگیزه‌های مشارکت هواداران در صفحات مجازی باشگاه‌های فوتبال

دوره 13، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 1-23
سمیرا زمانیان یزدی؛ هادی باقری؛ رضا اندام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب