1.

براورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران بر اساس میزان حمایت هواداران

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 70-89
فرزانه حسینی؛ مرتضی دوستی؛ سعید تابش

2.

بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 178-192
مرتضی دوستی؛ ابوالفضل درویشی؛ علی اصغر خلیلی فر

3.

تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 140-152
سید عماد حسینی؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

4.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

5.

شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 78-96
احمد اسدی نیا؛ نوشین بنار؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد خبیری؛ شهرام شفیعی

6.

واکاوی پدیده قوم‌گرایی در بین هواداران فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
وجیهه جوانی؛ یعقوب بدری آذرین؛ فرشته آقاجانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب