1.

براورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال استقلال تهران بر اساس میزان حمایت هواداران

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 70-89
فرزانه حسینی؛ مرتضی دوستی؛ سعید تابش

2.

بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 178-192
مرتضی دوستی؛ ابوالفضل درویشی؛ علی اصغر خلیلی فر

3.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

4.

تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 140-152
سید عماد حسینی؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

5.

شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 78-96
احمد اسدی نیا؛ نوشین بنار؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد خبیری؛ شهرام شفیعی

6.

مطالعه تجربه زیسته هواداران از خشونت در استادیوم های فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اسفند 1403
وجیهه جوانی؛ غلامرضا میزا محمدی

7.

واکاوی پدیده قوم‌گرایی در بین هواداران فوتبال ایران

دوره 12، شماره 4، دی 1402، صفحه 118-141
فرشته آقاجانی؛ وجیهه جوانی؛ یعقوب بدری آذرین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب