- احمدی. آرمیتا، (1392). بررسی تاثیراستفاده از تاکتیک های بازاریابی حسی بر تصمیم خرید مشتریان، مطالعه موردی: فروشگاه شهروند بیهقی در شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور تهران، دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
- الهی، علیرضا (1383 ). بررسی عملکرد سازمان لیگ حرفهای فوتبال ایران و مقایسه آن با سازمان لیگ ژاپن، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران – دانشکده تربیت بدنی
- الهی، علیرضا (1387). موانع و راهکارهای توسعه اقتصادی صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رساله دکترای تربیتبدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران
- الهی، علیرضا. ساعتچیان، وحید. رسولی، مهدی (1390). توازن قدرت: تحلیل روند تعادل رقابتی لیگ حرفهای فوتبال ایران و لیگهای برتر اروپا با استفاده از شاخص HICB.، نشریه پژوهش در علوم ورزشی،تهران، شماره 15 پاییز 1391، 129-144
- اسمیلانسکی، شاز (2009)، بازاریابی حسی راهنمای کاربردی تجربه تعاملی، ترجمه پرویز درگی. محمد سالاری، تهران، موسسه خدماتی فرهنگی رسا
- ایران نژاد پاریزی، الهام (1393) شناسایی تاثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمت جدید مطالعه موردی بانک قرض الحسنه رسالت، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده کارافرینی دانشگاه تهران
- بریتیل. هولتن، براوئوس. نیکلاس، وان دایک. مارکوس(1391)، بازاریابی حسی، ترجمه دکتر احمد روستا، مجتبی صفی پور، منصوره واثق، تهران، نشر بازرگانی
- پورکیانی، محمد، افروزه، علی، (1392) مقایسه و تحلیل وبسایت فدراسیون فوتبال ایران با منتخب فدراسیونهای فوتبال جهان ، دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال، تهران
- رحیمی، قاسم؛ امیر تاش، علیمحمد؛ خبیری، محمد. (1379). "بررسی مدیریت ایمنی در ورزشگاههای فوتبال کشور از دیدگاه تماشاگران، بازیکنان و مدیران اجرایی". پژوهش در علوم ورزشی، شمارة چهارم، صص: 52-39.
- رضایی. مونا، حمیدی. مهرزاد، سجادی، نصرالله، هنری. حبیب، بررسی شاخص های روانشنجی پرسشنامه بازاریابی تجربی برندهای ورزشی، پژوهشهای معصار در مدیریت ورزشی، سال9 شماره پنجم، بهار و تابستان 1394
- ساعتچیان، وحید. علیزاده، ابوالفضل. دهقان، امین. الهی، علیرضا. (1390). اولویت بندی و شناخت ارتباط بین انگیزهها و عوامل موثر بر حضور هواداران: مطالعه موردی شهرآورد تهران، نشریه پژوهش در علوم ورزشی،تهران، شماره 10، تابستان 1390، 131-146
- معصومی، سیاوش (1387). بررسی انگیزهها و عوامل موثر بر حضور هواداران در بازی فوتبال. پایان نامه(چاپ نشده) کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
- مهدیزاده، اکرم، افروزه، علی (1392) مقایسه بازاریابی آنلاین باشگاههای فوتبال حرفهای در دو لیگ فوتبال ایران و انگلستان، دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال، تهران.
- Ø Alpert, M., Alpert J. and Maltz, E. (2005), Purchase occasion influence on the role of music in advertising. Journal of Business Research, Vol. 58, 369-376.
- Ø Bruner, G. (1990), Music, Mood, and Marketing. Journal of Marketing (October), 94-104.
- Ø Citrin, A., Stem, D., Spangenberg, E. and Clark, M. (2003), Consumer need for tactile input: An Internet retailing challenge. Journal of Business Research, Vol. 56, 915-922.
- Ø Eda Sayin, Aradhna Krishna, Caroline Ardelet, Gwenaëlle Briand Decré, Alain Goudey (2015), "“Sound and safe”: The effect of ambient sound on the perceived safety of public spaces", International Journal of Research in Marketing, in press
- Ø Eriksson. Elin,(2011) A Multi-Sensory Brand-Experience: Sensorial interplay and its impact on consumers touch behavior, master thesis, Business Administration IV, D-levelLinnaeus University, Kalmar
- Ø Field (2001), Touch. Cambridge: The MIT Press.
- Ø Gobe. M, Emotional branding: The new paradigm for connecting Brand to people (New York::All Worth, 2001)
- Ø Gorn, G., Goldberg, M. and Basu, K. (1993), Mood, Awareness, and Product Evaluation.
- Ø Journal of Consumer Psychology, Vol. 2, No. 3, 237-256.
- Ø Grewal, D., Baker, J., Levy, M. and Voss, G. (2003), the effects of wait expectations and store atmosphere evaluations on patronage intentions in service-intensive retail stores. Journalof Retailing, Vol. 79, 259-268.
- Ø Henderson, P., Cote, J., Leong, S.M. and Schmitt, B. (2003), Building strong brands in Asia: selecting the visual components of image to maximise brand strength. International Journal of Research in Marketing, Vol. 20, 297-313.
- Ø Hulte´n .(2011), “ Bertil Sensory marketing: the multi-sensory brand-experience concept” EUROPEAN BUSINESS REVIEW, pp: 256-272
- Ø Hultén, B, Broweus, N. and van Dijk, M. (2008), Sinnesmarknadsföring. Malmö: Liber AB
- Ø Hulten, B., Broweus, N., and Dijk, M. (2009) Sensory Marketing. Palgrave Macmillan, London
- Ø Hurst, R., Zoubek, P., and Pratsinakis, C. (n.d). “American sports as a target of terroism: the duty of care after september 11th.” (On line).
- Ø Available:www.mmwr.com/uploads/UploadDocs/publications/American%20Sports%20As%2 0A%20Target%20Of%20Terrorism.pdf
- Ø Ioakimidis, M (2010) online marketing of professional sports clubs:Engaging fans on a new playing field, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, Vol 2
- Ø Jeffries. N, "scent: new frontiers in branding: scent can strengthen an emotional connection to a brand, and innovative technologies are providing more ways to create and reinforce this powerful bond", Global Cosmetic Industry, 1 May 2007
- Ø Kahn, B. and Deng, X. (2010), Effects on Visual Weight Perceptions of Product Image
- Ø Locations on Packaging, In Krishna, A. (Ed.), Sensory Marketing: Research on the sensuality of products (pp. 259-278). New York: Taylor and Francis Group.
- Ø Kellaris, J. and Kent, R. (2001), An Exploratory Investigation of Responses Elicited by Music Varying in Tempo, Tonality, and Texture, Journal of Consumer Psychology, Vol. 2, No. 4, 381-401.
- Ø Krishna, A. (2012) an integrative review of sensory marketing: Engaging the senses to affect perception, judgment and behavior. Journal of Consumer Psychology, article in press, 1-20.
- Ø Lindgren, B. and Nordström, G. (2009), Det kreativa ögat. Om perception, semiotik ochbildspråk. Lund: Studentlitteratur.
- Ø Lindstrom, M. (2005), Brand sense- Building Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound. New York: Free Press.
- Ø Miralem Hasanovic(2013),How do sensory cues and trust affect the customer experience?, A study on the relationships between sensory cues, trust and experience in the Swedish nightclub industry, Marketing Master Programme, Advanced, Spring 2013, Master thesis, 30 ETCS
- Ø Montagu (1986), Touching. The human significance of the skin. New York: Harper & Row, Publishers.
- Ø Peck, J. and Childers, T. (2003a), to have and to hold: The Influence of Haptic Informationon product Judgments. Journal of Marketing, Vol. 67 (April), 35-48.
- Ø Raz a, Piper b, R. Haller c, H. Nicod a, N. Dusart c, A. Giboreau, (2008) from sensory marketing to sensory design: How to drive formulation using consumers’ input? Food Quality and Preference, pp:719-726
- Ø Stevens, J. P. (2002). “Applied multivariate statistics for the social sciences”, 4th (Eds), Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum Associates.
- Ø Theodoraskis, N. D. D. L. Wann et al (2010). Translation and initial validation of the portuguese version of the sport spectator identification scale. North American journal of psychology. 12 (1): PP: 67-80.
|