1.

آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 18-30
آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی

2.

بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 57-70
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ فرشاد تجاری

3.

رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 190-204
مریم یوسفی پاسکه؛ فرشاد تجاری؛ زینت نیک آئین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب