- Øخزایی، مرتضی (1392). بررسی تاثیر بازاریابی کار آفرینانه بر ماهیت دانشگاه، پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران، دانشکدهی کار آفرینی.
- Øفاضل، رضا (1390). بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد، پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید چمران اهواز.
- Øقنواتی, مهدی؛ .صمدی، منصور (1391). بررسی تأثیر گرایش به بازار و فرهنگ سازمانی بر عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در استان تهران، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻮم ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ اﻳﺮان، شماره ی 25، صص 92-73.
- Øصفری، علی؛ قرهباشلونی، راضیه (1393). بررسی رابطه ی بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری، نشریه مدیریت بازرگانی، شماره ی 4، صص 86-80.
- Øمحمدی، محمد (1390). بررسی تاثیر نوع نیازهای کارکنان بر گرایش به کارافرینی، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت دولتی، دانشگاه شاهد تهران، دانشکده علوم انسانی.
- Øعربیون، ابوالقاسم؛ عبدالله زاده، غلامحسین (1389). توسعه اشتغال و کارآفرینی و نقش بسیج، فصل نامه مطالعات بسیج، شماره ی 49: صص31-49.
- Øرضوانی، مهران؛ طالبی، کامبیز؛ توکلیان، سعید (1390). شناسایی مؤلفههای بازاریابی نوآورانه درشرکتهای کوچک و متوسط فناوری محور. مطالعات مدیریت راهبردی، شماره7، صص 83-98.
- Øمقیمی، سید محمد (1390). "پرسشنامه گرایش به بازار". پژوهشنامه مدیریت، جلد هفتم، انتشارات راهدان، تهران.
- Øهومن، حیدر علی (1384). آمار استنباطی در پژوهش های رفتاری. انتشارات سمت، تهران.
- Ø Boo S. Becherer, C.R., Haynes, J.P., & Fletcher, P. L (2006). Paths to profitability in owner-operated firms: the role of entrepreneurial marketing, Journal of Business and Entrepreneurship, 18: 17- 31.
- Ø Becherer, R.C., Haynes, P.J., & Helms, M.M (2008). An exploratory investigation of entrepreneurial marketing in SMEs: The influence of the owner/operator,Journal of Business and Entrepreneurship, 20: 44- 63.
- Ø Boles, J., Albert N(2016) On the R&D /Marketing interface in Knowledge intensive entrepreneurial firm’s. International Entrepreneurship and Management Journal.13:1-10.
- Ø Covin, J. G., & Kuratko, D. F (2010). The concept of corporate entrepreneurship. In V. K. Narayanan & G. C. O’Connor (Eds.), The blackwell encyclopedia of technology and innovation management (pp. 207–213). West Sussex: Wiley Publishers.
- Ø Collinson, E., & Shaw, E (2001). Entrepreneurial marketing- a historical perspective on development and practice, Management Decision, 39: 761-766.
- Ø Fornel, C., &Lacker, D (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error, Journal of Marketing Research, 28: 39-50.
- Ø
- Ø Gruber, M (2004). Marketing in new ventures: theory and empirical evidence. Schmalenbach Business Review, 56: 164-199
- Ø Hills, G.E., Hultman, C.M., & Miles, M.P (2008). The Evolution and Development of Entrepreneurial Marketing,Journal of Small Business Management, 46, 99–112.
- Ø Hills, G.E., &Hultman, C.M (2011). Academic Roots: The Past and Present of Entrepreneurial Marketing, Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24: 1–10.
- Ø Jones, R., & Rowley, J (2011). Entrepreneurial marketing in small businesses: a conceptual exploration,International Small Business Journal, 29: 25-36.
- Ø Keh, H.T., Nguyen, T.T.M., & Ng, H.P (2007). The effects of entrepreneurial orientation and marketing information on the performance of SMEs,Journal of Business Venturing, 22, 592–611.
- Ø Kocak, A., Abimbola, T (2009). The effects of entrepreneurial marketing on born global performance.International Marketing Review. 26: 439-452.
- Ø Kilenthong, P., Hills, G.E., Hultman, C., &Sclove, L.S (2010). Entrepreneurial Marketing Practice: Systematic Relationships with Firm Age, Firm Size, and Operator’s Status. (pp: 1-15). Rencontres: de St-Gall.
- Ø Lee, J.N., & Kim, Y.G (1999). Effect of partnership quality on IS outsourcing success: conceptual framework and empirical validation, Journal of Management information systems, 15: 29-61.
- Ø Miles, M., &Darroch, J (2004). Large firms, entrepreneurial marketing processes, and the cycle of competitiv .Journal of Business Research. 58: 277-284.
- Ø Miles, M., Gilmore, A., Harrigan,P,. Lewis, G., Sethna,Z (2014). Exploring Entrepreneurial Marketing. Journal of Strategic Management 18:94-11
- Ø Morris, M.H., Coombes, S., Schindehutte, M., & Allen, J (2007). Antecedents and Outcomes of Entrepreneurial and Market Orientations in a Non-profit Context: Theoretical and Empirical Insights, Journal of Leadership and Organizational Studies, 13: 12-39.
- Ø Morris, M.H., Schindehutte, M., LaForge, R.W (2007), The Emergence of Entrepreneurial Marketing: Nature and Meaning, in: Harold P. Welsch (Eds), Entrepreneurship: the Way Ahead (pp: 91-104), New York: Routledge.
- Ø Morrish, C.S., & Deacon, H.J (2009). Entrepreneurial marketing: a comparative case study of 42 Below Vodka and Penderyn Whisky, Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24: 113 -124.
- Ø Morrish, S.C (2011). Entrepreneurship marketing: A strategy for the twenty-first century?,Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 13: 110-119.
- Ø Morrish, s., Coviello N., McAuley, A., Miles, M(2014).Entrepreneurial Marketing: Is Entrepreneurship the Way Forward for Marketing?development in Marketing science, 3:446-446
- Ø Stokes, D (2000). Entrepreneurial marketing: a conceptualisation from qualitative research. Qualitative Market Research: An International Journal, 3:47-54.
- Ø Schuster1,O., Falkenreck1, C., & Wagner, R (2015). Entrepreneurial Marketing in Last decade. 10th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, At Genoa, Italy.
|