ریزوندی, آیه, تجاری, فرشاد, اسماعیلی, محمد رضا. (1397). آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), 18-30. doi: 10.22124/jsmd.2018.3238
آیه ریزوندی; فرشاد تجاری; محمد رضا اسماعیلی. "آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 3, 1397, 18-30. doi: 10.22124/jsmd.2018.3238
ریزوندی, آیه, تجاری, فرشاد, اسماعیلی, محمد رضا. (1397). 'آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), pp. 18-30. doi: 10.22124/jsmd.2018.3238
ریزوندی, آیه, تجاری, فرشاد, اسماعیلی, محمد رضا. آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاه‌های ورزشی تهران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(3): 18-30. doi: 10.22124/jsmd.2018.3238


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب