1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 54-76
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت های برد و باخت در بین هواداران فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
جمیل ناوخاصی؛ سعید صادقی بروجردی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

3.

تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
جمیل ناوخاصی؛ سعید صادقی بروجردی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

4.

تبیین بهره‌وری باشگاه‌های خصوصی استان لرستان مبتنی بر تمایز خدمات

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 107-131
سیروس جعفری ظفرابادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا صابونچی

5.

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب