1.

ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی

دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 180-199
بهزاد ایزدی؛ هیوا بادزهره

2.

بررسی پاسخ‌ های عصبی روان‌شناختی به راهبرد صحه‌ گذاری و تخفیف در محصولات ورزشی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 25-39
علی قائدی؛ بهزاد ایزدی؛ محمدرضا قاسمیان مقدم

3.

بررسی نقش مدیریت در بهبود کیفیت ارتباط با هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 4، شماره 2، آذر 1394، صفحه 57-70
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ فرشاد تجاری

4.

تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 140-153
بهزاد ایزدی؛ ادریس رادی

5.

چارچوب راهبردهای کلان دیپلماسی اقتصادی در ورزش کشور

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 187-209
علیرضا زارع؛ بهزاد ایزدی؛ دنی راشر؛ جیف دیکسون

6.

چالش‌های ورزش در نظام سیاسی اقلیم کردستان عراق

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 65-84
آکو ابراهیم؛ بهزاد ایزدی؛ علی فقه مجیدی؛ رسول نوروزی سید حسینی

7.

نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 61-76
هاشم کوزه‌چیان؛ بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب