ایزدی, بهزاد, رادی, ادریس. (1397). تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), 140-153. doi: 10.22124/jsmd.2018.3247
بهزاد ایزدی; ادریس رادی. "تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 3, 1397, 140-153. doi: 10.22124/jsmd.2018.3247
ایزدی, بهزاد, رادی, ادریس. (1397). 'تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), pp. 140-153. doi: 10.22124/jsmd.2018.3247
ایزدی, بهزاد, رادی, ادریس. تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعه‌های ورزشی بر اساس رویکرد IPA. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(3): 140-153. doi: 10.22124/jsmd.2018.3247


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب