- ایزدی، بهزاد. (1391). طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران. رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، 144-177.
- رنجبریان، بهرام،؛ براری، مجتبی. (1388). تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان: مقایسه بانک دولتی و خصوصی، مدیریت بازرگانی، 1(2)، 83-100.
- سیدجوادین، سیدرضا؛ براری، مجتبی؛ ساعتچیان، وحید. (1393). بازاریابی رابطهمند در صنعت ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی، 23، 34-15.
- سیدعامری، میرحسین؛ بهرامی، سوران؛ صیادی، محمد امین. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات با رضایت مندی و وفاداری مشتریان اماکن ورزشی سرپوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دوره 1، شماره 3، 11-18.
- قلیزاده، بهاره؛ طالبپور، مهدی؛ کشتیدار، محمد. (1394). بازاریابی رابطهمند به عنوان پیشبینی برای رفتار خرید مشتریان ورزشی: مطالعۀ باشگاههای تندرستی بانوان مشهد. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 3 (10)، 84-73.
- محمدهادی، فریبرز؛ فتحی واجارگاه، کورش؛ پرداختچی، محمدحسن؛ ابوالقاسمی، محمود (1389). تضمین کیفیت در آموزش منابع انسانی، فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سال دوم، شماره 2، صص 1-23.
- یوسفی، بهرام؛ حسینی، زهره. (1390). مبانی بازاریابی ورزش. انتشارات دانشگاه رازی کرمانشاه.
- Ø Ajzen, Bejou, D., Ennew, Ch., & Palmer, A. (1998). Trust, ethics and relationship satisfaction, International Journal of Bank Marketing, Vol. 16 Iss: 4,170 – 175.
- Ø Berry, L.L. (1995). Relationship marketing of services growing interest, emerging perspectives, Journal of the Academy of Marketing Science, 23 (4), 236–245.
- Ø Buhler, A., & Nufer, G. (2009). Relationship marketing in sports. UK: Taylor and Francis.
- Ø Caceres, R. Ch., & Paparoidamis, N. G. (2007). Service quality, relationship satisfaction, trust, commitment and business-to-business loyalty, European Journal of Marketing, 41(7/8), 836-867.
- Ø Das, K. (2009). Relationship marketing research (1994-2006) an academic literature review and classification, Marketing Intelligence & Planning, 27(3), 326-363.
- Ø Delen, N. H. (2006). Hotel managers’ perceptions toward relationship marketing: a case study of Antalya. Thesis, Oklahoma State University, 27-32.
- Ø Grönroos, C. (2004). The relationship marketing process: communication, interaction, dialogue, value, Journal of business & industrial marketing, 19(2), 99-113.
- Ø Huang, M. H. (2015). The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing, Journal of Business Research, 68(6), 1318-1323.
- Ø Keillor, B., Lewison, D., & Hult, T. M., Hauser W. (2007). The service encounter in a multi‐national context, Journal of Services Marketing, 21(6), 451 – 461.
- Ø Kim, Y. K., & Trail, G. (2011). A conceptual framework for understanding relationships between sport consumers and sport organizations: A relationship quality approach, Journal of Sport Management, 25(1), 57-69.
- Ø Lages, L., Lancastre, A., & Lages C. (2008). The B2B-RELPERF scale and scorecard: Bringing relationship marketing theory into business-to-business practice, Industrial Marketing Management, 37(6): 686-97.
- Ø Lee J. H., Hyun-Duck, K., Ko, Y. J., & Sagas, M. (2011). The influence of service quality on satisfaction and intention: A gender segmentation strategy, Sport Management Review, 2011; 14(1), 54-63.
- Ø Miquel-Romero, M. J., Caplliure-Giner, E. M., & Adame-Sánchez, C. (2014). Relationship marketing management: Its importance in private label extension, Journal of Business Research, 67(5), 667-672.
- Ø O' Malley, L., Prothero, A. (2004). Beyond the frills of relationship marketing, Journal of Business Research, 57, 1286-1294.
- Ø Odekerken-Schröder, G., De Wulf, K., & Schumacher, P. (2003). Strengthening outcomes of retailer- consumer relationships: The dual impact of relationship marketing tactics and consumer personality, Journal of Business Research, 56(3), 177–190
- Ø Sigala, M. (2005). Integrating Customer Relationship Management in Hotel Operations: managerial and operational implications. International, Journal of Hospitality Management, 24, 3, 391 – 413.
- Ø Stavros, C., Pope, N. K. L., & Winzar, H. (2008). Relationship marketing in Australian professional sport: An extension of the Shani framework, Sport Marketing Quarterly, 17(3), 135.
- Ø Theodorakis, N.D., Koustelios, A., Robinson, L. & Barlas, A. (2009). Moderating role of team identification on the relationship between service quality and repurchase intentions among spectators of professional sports. Managing Service Quality, 19, 456-473.
- Ø Wong, Y. H., Chan, R. Y., Ngai, E. W. T., & Oswald, P. (2009). Is customer loyalty vulnerability-based? An empirical study of a Chinese capital-intensive manufacturing industry, Industrial Marketing Management, 38 (1), 83-93.
|