1.

بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل

صفحه 2-17
مهرداد محرم زاده؛ مسعود ایمان زاده

2.

رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال

صفحه 20-31
طاهره ابراهیمی پور؛ رحیم رمضانی نژاد؛ مازیار کلاشی

3.

ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی

صفحه 34-50
احسان محمدی ترکمانی؛ محمدمهدی رحمتی؛ بهنام نقی پور گیوی؛ رضا شربت زاده

4.

انگیزه‌های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد

صفحه 59-67
علیرضا الهی؛ فرهاد فتحی

5.

تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران

صفحه 70-85
حسن غلامی قاجاری؛ معصومه کلاته سیفری

6.

مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 88-104
سمیرا فیضی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید محمد حسین رضوی؛ رضا اندام

7.

مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست

صفحه 106-125
سیدامیر اجاق؛ حسین اکبری یزدی

8.

بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی

صفحه 158-174
زهرا سادات میرزازاده؛ محمد کشتی دار؛ ابوالقاسم بزم آرا

9.

چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی

صفحه 41-50
زهرا تسلیمی؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد حسن قلیزاده؛ محمد حسن پاسوار

10.

ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی

صفحه 162-175
سردار محمدی

11.

تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت

صفحه 178-189
محبوبه آمدی؛ نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه سعیدی

12.

ارزیابی کارآیی فدراسیون‌های ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA)

صفحه 221-230
محمد زارعی محمودآبادی؛ سید محمد جواد رضوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب