1.

مدل ساختاری-تفسیری انگیزه‌های مشارکت هواداران در صفحات مجازی باشگاه‌های فوتبال

صفحه 1-23
سمیرا زمانیان یزدی؛ هادی باقری؛ رضا اندام

2.

طراحی الگوی نظام مدیریت باشگاه‌داری موفق در آکادمی های والیبال استان گلستان

صفحه 24-51
حمیدرضا قزلسفلو؛ دانیال آتابائی؛ ناصر بای

3.

شناخت عوامل اثرگذار بر گسترش اقتصاد زیرزمینی در صنعت ورزش (مطالعه فوتبال ایران)

صفحه 52-82
سیدمهدی سید باقری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری؛ اسماعیل شریفیان

4.

شناسایی و تحلیل تجارب ورزشکاران تراجنسیتی و پیامدهای آن: یک فراترکیب کیفی

صفحه 83-111
معصومه سلحشوری؛ نوشین بنار؛ محمدمهدی رحمتی

5.

شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

صفحه 112-131
رقیه آقایی؛ سعید صادقی بروجردی؛ اناهیتا ملک محمدی

6.

طراحی مدل عوامل موثر بر مهاجرت نخبه های ورزشی در ایران

صفحه 132-158
جواد مصطفایی؛ فرزام فرزان؛ اکبر علیوردی نیا

7.

ارائه الگوی تجاری سازی صنعت فوتبال ایران مبتنی بر توسعه و عملکرد پایدار

صفحه 159-184
جواد مرادی چالشتری؛ رسول نظری

8.

طراحی مدل شبیه سازی توسعه گردشگری ورزشی استان اردبیل

صفحه 185-211
قاسم زارعی؛ سیدعلی نقوی

9.

طراحی مدل دیپلماسی اقتصادی در ورزش ایران

صفحه 212-236
بهنام نقی پور گیوی؛ زهره خسروی پور؛ مازیار کلاشی

10.

شناسایی عوامل مؤثر بر استفاده از جاده‌های سلامت برای گذران اوقات فراغت به روش داده بنیاد

صفحه 237-256
مجبوبه روزبهانی؛ فاتح فرازیانی؛ حیدر حسینی؛ زینب دهویی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب