قره, محمدعلی, آنت, زینب, جمشیدی, امید. (1397). بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), 156-169. doi: 10.22124/jsmd.2018.3248
محمدعلی قره; زینب آنت; امید جمشیدی. "بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 3, 1397, 156-169. doi: 10.22124/jsmd.2018.3248
قره, محمدعلی, آنت, زینب, جمشیدی, امید. (1397). 'بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(3), pp. 156-169. doi: 10.22124/jsmd.2018.3248
قره, محمدعلی, آنت, زینب, جمشیدی, امید. بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(3): 156-169. doi: 10.22124/jsmd.2018.3248


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب