- افچنگی، سمیه (1392). پیشبینی رضایتمندی و تمایل حضور مجدد مشتریان توسط مؤلفههای بازاریابى رابطهمند در باشگاههاى ورزشى: مطالعه باشگاههای ایروبیک زنان مشهد، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیتمعلم تهران، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.
- امیرشاهى، میر احمد؛ سیاه تیرى، ویدا و روان بد، فریبا (1388). شناسایى عوامل مؤثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدى بانک: مشتریان کلیدى بانک کارآفرین در شهر تهران، نشریه مدرس علوم انسانى- پژوهشهای مدیریت در ایران، شماره 4: صص 61-76.
- ایزدی، بهزاد (1391). طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس تهران.
- خبیری، محمد؛ محمدی، رزکار و صادقی، رضا (1392). بررسى عوامل مؤثر بر مشارکت مشتریان باشگاههای بدنسازی در ارتباط دهانبهدهان، پژوهشهای کاربردی در ورزش، شماره: 4، صص 79-86.
- سید جوادین، رضا؛ براری، مجتبی و ساعتچیان، وحید (1393). بازاریابی رابطهمند در صنعت ورزش، مطالعات مدیریت ورزشی، 23، صص 15-34.
- عباسزاده، محمدرضا؛ گیلانینیا، شهرام (1390). بررسی ساختارهای اثربخشی حمایتهای مالی ورزشی و روابط نظری بین آنها در میان طرفداران ورزش فوتبال ایران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت-گروه بازرگانی.
- قاضیزاده، مصطفی؛ بیگینیا، عبدالرضا؛ عباسپور، مهرنوش و عنبری، احسان (1390). بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند (ERM) موردمطالعه: شرکت بیمه ملت دوماهنامه علمی- پژوهش دانشور رفتار/مدیریت و پیشرفت/دانشگاه شاهد، سال هجدهم، شماره: 2.
- کاتلر، فیلیپ؛ آرمسترانگ، گری (1393). اصول بازاریابی، ترجمه بهمن فروزنده، ویرایش دوازدهم، تهران، نشر آتروپات.
- Ø Fornell, C; Larcher, D.F (1981). Evaluating structural equation models withunobservable variables and measurement error, Journal of marketing research, 39-50.
- Ø Kiani, F; Mozaffari, A & Sabbaghian Rad, F (2015). Relationship Marketing Approach Effec on Financial Loyalty of Football SponsorshipCase Study: Iran’s football Professional League, Journal of Applied Environmental and Biological Sciences, J. Appl. Environ. Biol. Sci, 5(7S):106-111.
- Ø Kim, Y. K; Trail, G J & ae Ko, Y (2011). The Influence of Relationship Quality on SportConsumption Behaviors: An Empirical Examination of the Relationship Quality Framework, Journal of Sport Management, 25: 576-592.
- Ø Lindval, N; person, E (2008). Cteating loyal sponsors through relationships and positive experiences, lulea university department of business anministration and social scieneces nivision of industrial marketing and e-commerce.
- Ø Ndubisi, N. O (2007). Relationship marketing and customerloyalty, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 25, No. 1: 98-106.
- Ø Ndubisi (2005). Effect of gender on customer loyalty a relationship marketing approach, Marketing intelligence & planning, Vol.21, No 2: 72-87.
- Ø Nufer, G; Buhler, A (2011). Relevant factors for successful relationships between professional sporting organisations and their sponsors, Journal of Physical Education and Sports Management Vol. 2(3): 26-31.
- Ø Rajaobelina, L; Bergeron, J (2009). Antecedents and consequences of buyer-seller relationshipquality in the financial services industry, International Journal of Bank Marketing, 27 (5): 359-380.
- Ø Rizan, M; Warokka, A & Listyawati, D (2014). Relationship Marketing and Customer Loyalty: Do Customer Satisfaction and Customer Trust Really Serve as Intervening Variables, Journal of Marketing Research & Case Studies, vol 2014: 1-23.
- Ø Shammout, A. B (2007). Evaluating an extend relationship marketing models for Arabguests of five-star hotels, A Thesis Submitted in Victoria University in Melbourne.
- Ø Van der Lee, M; Toussaint, R (2013). Relationship Marketing in Sports–Retention of Sponsors, Bachelor Thesis- Retention of Sponsors, University of Twente Management & Governance Business Administration.
- Ø Yong Jae, K; Kyoungtae, K; Cathryn L, C.& Tae Hee, K (2008). The effects of sport involvement, sponsor awareness and corporate image on intention to purchase sponsors' products, International Journal of SportsMarketing & Sponsorship, January.
|