- احمدی. روحاله، دنیائی. محمد و نوابیزند. کامبیز(1391). ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای رفاه و شهروند(مطالعه فروشگاههای منتخب شهر تهران). مجله مدیریت بازاریابی، شماره 14. صص 37 الی 88.
- حسینی، میرزا حسن و احمدینژاد، مصطفی (1387). بررسی تأثیر رضایتمندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری؛(مطالعه موردی بانک رفاه). بررسیهای بازرگانی، شماره 33. صص 42 الی 51.
- حقیقی کفاش. مهدی و اکبری مسعود (1390). اولویتبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل ECSI. مجله مدیریت بازاریابی، شماره 10. صص 42 الی 53.
- خورشیدی،رضا(1391). ارتباط عوامل مؤثر بر حضور با رفتار خرید تماشاگران لیگ حرفهای فوتبال: مطالعه موردی تماشاگران استقلال و پرسپولیس، پایاننامه انتشارنیافته کارشناسی ارشد، دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی.
- عزیزی، شهریار؛ قنبرزاده میاندهی، رضا و فخارمنش، سینا (1391). ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهشهای مدیریت در ایران. دوره 16، شماره 4، صص:105 - 123.
- غفاری آشتیانی، پیمان. (1387). تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم. ماهنامه تدبیر مدیریت. شماره 166، صص 42 الی 53.
- غفاری آشتیانی، پیمان؛ اسکندری مهرآبادی، علیرضا (1390). ارزیابی رابطه بین ویژگیهای برنامه وفاداری، رضایت از فروشگاه و وفاداری به فروشگاه(مطالعه موردی:فروشگاه رفاه اراک). مجله مدیریت بازاریابی، شماره 10، صص 27 الی 46.
- کشکر، سارا.؛ قاسمی، حمید. و تجاری، فرشید. (1390). مدیریت بازاریابی ورزشی. انتشارات علم و حرکت. چاپ اول. تهران.
- محرم زاده، مهرداد. (1388). مدیریت بازاریابی ورزشی. جهاد دانشگاهی. چاپ دوم. ارومیه.
- موسوی،اسفندیار(1391). ارتباط بین کیفیت تیمی و وفاداری هواداران با پرخاشگری آنان: مطالعه موردی هواداران پرسپولیس و استقلال، پایاننامه انتشارنیافته کارشناسی ارشد، دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی.
- Ø Baade, R. A. & Tiehen, L. A. (1990). An analysis of Major League Baseball attendance. Journal of Sport and Social Issues, 14, pp: 14-32.
- Ø Badenhausen, K., Ozanian, M.K., & Settimi, C. (2007). The Business of Baseball, pp: 740 – 760.
- Ø Baloglu S. (2002). Dimensions of customer loyalty: Separating friends from well-wishers. pp: 73 – 79.
- Ø Chen, Y., Shen, Y., & Liao, S. (2009). An integrated model of customer loyalty: an empirical examination in retailing practice. The Service Industries Journal, 29(3),pp: 267-280.
- Ø Cheng, Shih-I(2001). Comparisons of Competing Models between Attitudinal Loyalty and Behavioral Loyalty. International Journal of Business and Social Science.Vol. 2 No.10, pp:149 – 160.
- Ø Ehrenberg A. S., Goodhardt G. J., Barwise T. P.(1994) “Double Jeopardy Revisited”; Journal of Marketing, 54(3), pp:11 – 21.
- Ø Funk, Daniel C. (2008). Consumer Behaviour in Sport and Events: Marketing Action, pp: 644 – 656.
- Ø Gladden, J. M., & Funk, D. C. (2001). Understanding brand loyalty in professional sports: Examining the link between brand associations and brand loyalty. InternationalJournal of Sports Marketing and Sponsorship, 3, pp:67–89.
- Ø Hansen, H. and Gautheir, R. (1992). Factors affecting attendance at professional sporting events Journal of sport management, 3, pp: 15 – 32.
- Ø Harkiranpal Singh(2006), The Importance of Customer Satisfaction in Relation to Customer Loyalty and Retention, UCTI Working pp: 1-20.
- Ø Hennig-Thurau, T., Gwinner, K. P. & Gremler, D. D. (2002). Understanding relationship marketing outcomes: An integration of relational benefits and relationship quality. Journal of Service Research, 4, pp: 230-247.
- Ø Jacoby, J., & Chestnut, R. W. (1978). Brand Loyalty: measurement and Management. John Wiley & Sons, New York, pp: 1- 9.
- Ø Jayawardhen C.; Leo P. Y. , Philip J.(1997). “Service encounter quality dimension, a dyadic Perspective: Measuring the service encounter as perceived by customers and personnel”; International Journal of Service Industry Management, 8(1), pp: 146 – 160.
- Ø Kim, Seungmo., Andrew, Damon P. S. & Greenwell, T. Christopher. (2009). An analysis of spectator motives and media consumption behaviour in an individual combat sport cross: national differences between American and South Korean Mixed Martial Arts fans, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, pp: 46 -64.
- Ø Kim, Yu kim. (2008). A Relationship Framework in Sport Management: How Relationship Quality Affects Sport Consumption Behaviors, Doctoral Dissertation, University of Florida, pp: 576-592.
- Ø Lee, Soonhwan. (2002). A study of psychological, sociological, environmental motivation, and loyalty of major and minor league baseball fans. Unpublished Dissertation, Daphne, Alabama, pp: 23 – 96.
- Ø Li X., Petrick J. F.(2008) “Reexamining the dimensionality of brand loyalty: A case of the cruise industry”; Journal of Travel & Tourism Marketing, 25, pp: 163 – 174.
- Ø Lu Li(2010), A Study of the Relationship among Perceived Quality, Country-of-origin, Brand Loyalty, and Brand Equity at a Footwear Company in Nanjing, China, social marketing 51-59.
- Ø Mahony, Daniel, F., Madrigal, R., & Howard, D. (2000). Using the Psychological Commitment to Team (PCT) Scale to Segment Sport Consumers Based on Loyalty. Sport Marketing Quarterly, Vol.9, No.1, 15-25.
- Ø Misaki Sumino & Munehiko Harada (2004), Affective experience of J. League fans: the relationship between affective experience, team loyalty and intention to attend. Managing Leisure 9, 181–192.
- Ø Shawn, S., & Rosenberger, P. J. (2012). The influence of involvement, following sport and fan identification on fan loyalty: an Australian perspective. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 220-234.
- Ø Shilbury, David. , Westerbeek, Hans, Quick, Shayne & Funk, Daniel. (2009). Strategic sport marketing, 3rd Edition, published by Allen & Unwin, pp: 40-48.
- Ø Stevens S., & Rosenberger, P. J. (2012). The influence of involvement, following sport and fan identification on fan loyalty: an Australian perspective. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 220-234.
- Ø Subir B., Martell M.(2007) “Does attitudinal loyalty influence behavioral loyalty? A theoretical and empirical study”; Journal of Retailing and Consumer Services,14, pp: 333 – 344.
- Ø Trail, Galen T. & Robinson, Matthew j. & Kim, Yu Kyoum. (2008). Sport Consumer Behavior: A Test for Group Differences on Structural Constraints. Sport Marketing Quarterly, 17, pp: 190 – 200.
- Ø Wang, R. T., Zhang, James. J., & Tsuji. Y. (2011). Examining fan motives and loyalty for the Chinese Professional Baseball League of Taiwan. Sport Management Review, 14, 347- 360.
- Ø Zeithmal, V.A., & Bitner, M.J. (1996). Services Marketing. New York: McGraw-Hill, pp: 2 – 22.
|