1.

اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 140-156
سعید صادقی بروجردی؛ عابد محمودیان

2.

ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید

دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 188-204
سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

3.

بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان)

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 129-150
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی یاراحمدی؛ عاطفه کاشی‌پزان جوان؛ علی ناصری

4.

نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 63-83
امیر علی رهنما؛ علی صابری؛ حمید رضا ایرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب