1.

ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 106-117
رسول نظری؛ مریم مختاری

2.

بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 152-165
حمید طهماسبی شاه منصوری؛ امین خطیبی؛ سید حسین مرعشیان؛ صدیقه حیدری نژاد

3.

شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های اقتصادی باشگاه‌های فوتبال ساحلی مازندران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1401
مرتضی دوستی؛ علی محسنی فر؛ سعید تابش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب