نظری, رسول, مختاری, مریم. (1397). ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(4), 106-117. doi: 10.22124/jsmd.2019.3255
رسول نظری; مریم مختاری. "ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان". نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 4, 1397, 106-117. doi: 10.22124/jsmd.2019.3255
نظری, رسول, مختاری, مریم. (1397). 'ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان', نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(4), pp. 106-117. doi: 10.22124/jsmd.2019.3255
نظری, رسول, مختاری, مریم. ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(4): 106-117. doi: 10.22124/jsmd.2019.3255


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.